مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-17سياسي

ناامید کردن مردم به آینده نظام سیاست همیشگی دشمنان است


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمنان دو سیاست همیشگی را در قبال ایران اسلامی داشته اند، گفت: تطهیر حکومت گذشته و دیگری ناامید کردن مردم به آینده نظام دو حربه دشمنان است.

- ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای در مسجد امام (ره) با بیان اینکه دشمنان سیاست های همیشگی را در قبال ایران اسلامی و مردم داشته اند که یکی از آنها تطهیر و تصویرسازی غلط از گذشته است، تاکید کرد: ناامید کردن مردم به آینده نظام سیاست همیشگی دشمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان منحرف کردن ذهن مردم ما و مأیوس ساختن اقشار مختلف است، تاکید کرد: استکبار گران بعد از اینکه از جنگ افروزی تمام عیار خود علیه ایران اسلامی ناامید شدند در عرصه های مختلف با بهره گیری از ماهواره، شبکه های مجازی و ارتباطی و… به دنبال صحنه سازی و تبلیغات برای منحرف کردن ذهن مردم هستند.

بهانه دست دشمنان ندهیم امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جنگ روایت ها و تاکید بر بازگو کردن حقایق برای نسل جوان، گفت: به برکت خون شهدا و در سایه رهبری انقلاب اسلامی و مردم امروز ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که دشمنان ما به خصوص آمریکا جرأت ندارند که به این کشور و مقدساتش نگاه چپ داشته باشند چرا که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم به آینده نظام سیاست همیشگی دشمنان است

ناامید کردن مردم به آینده نظام سیاست همیشگی دشمنان است