مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-17سياسي

زیرسوال بردن عصمت اهل بیت(ع) اوج جهل و عدم آشنایی به قرآن است


زیرسوال بردن عصمت اهل بیت(ع) اوج جهل و عدم آشنایی به قرآن است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم تالش ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان شخصیت و جایگاه والای الهی و معنوی آن حضرت پرداخت و گفت: عمل کردن به دستورات بزرگان دین مثل حضرت فاطمه زهرا (س) موجب رضایت الهی و سعادت دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه اسالم به صحبت های منتشر شده از سوی یکی از ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اینکه وی برای اثبات خلافت خلیفه دوم، عصمت اهل بیت (ع) را زیر سوال برده نشان از اوج جهل و عدم آشنایی وی به قرآن کریم است.

حجت الاسلام باقری افزود: خلافت خلفای سه گانه هیچ نص و دلیل فقهی ندارند ولی عصمت اهل بیت (ع) بر اساس آیه تطهیر و به اذعان بزرگان صحابه و انصار حتی در منابع اهل سنت دلالت بر عصمت پنج تن آل عبا دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این نقل تاریخی که امام جمعه اهل سنت آزاد شهر به آن استناد کرده هم ضعیف و قول دیگری قوی تر بود که این هم مورد توجه قرار نگرفته است.

امام جمعه اسالم سکوت 25 ساله امیرالمومنین (ع) را یک دستور و مأموریت الهی برای حفظ کیان اسلام دانست و گفت: با تدابیر مختلف در برهه های گوناگون به اثبات رسیده اما این سکوت دلیلی بر حقانیت خلافت خلفا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسوال بردن عصمت اهل بیت(ع) اوج جهل و عدم آشنایی به قرآن است

زیرسوال بردن عصمت اهل بیت(ع) اوج جهل و عدم آشنایی به قرآن است