مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-17سياسي

کشور به جای خطبه خوانی به عمل گرایی نیاز دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کشور امروز به جای خطبه خوانی و سخنرانی های پرطمطراق به مردان میدان عمل نیاز دارد تا گره از مشکلات ایران در حوزه های مختلف باز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: ما امامان جمعه به قدر کافی در خطبه ها سخنرانی می کنیم و نیازی نیست تا همه مسئولان هر جایی سخنرانی کنند بلکه لازم است تا مردم عمل بوده و از صحبت های زیاد اجتناب کنند.

وی با اظهار تأسف از اینکه در هفته اخیر در اجتماع سفراء و نمایندگی های خارج از کشور مسئولین رده یک و دو کشور در سخنرانی سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: الان کشور احتیاجی به سخنرانی ندارد ثانیاً اگر سخنرانی کردند از کلمه باید اجتناب کنند این قطعاً ملت ما را عصبانی می کند تمام کار دست شماست شما حق ندارید بگویید باید فلان طور بشود باید این طور بشود مردم منتظر اقدامات شما هستند نه منتظر سخنرانی مملو از باید باید.

آیت الله عاملی ادامه داد: مسئولان در سخنرانی مواظب باشید نه به ملت اهانت شود و نه ظرفیت عظیم برای دشمن درست گردد یک مسئول مهم کشور در همین نشست مدام تکرار می کرد ما عرضه نداشتیم اگر خودش را می گوید برود عرضه پیدا کند اگر مرادش دولت قبلی است به جای فحش به دولت یا دولت های قبلی عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به جای خطبه خوانی به عمل گرایی نیاز دارد

کشور به جای خطبه خوانی به عمل گرایی نیاز دارد