مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-17ورزشي

امام جمعه شهرقدس: راه آهن به تعهدات خود عمل کند/ به مکان های ورزشی مختلط رسیدگی شود


خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل و بی تعهدی راه آهن نسبت به تعهدات خود در مقابل مردم این شهر گفت: زیبنده نیست برخی از بوستان ها و باشگا های ورزشی شهر مختلط هستند و لازم است هرچه سریعتر این مسئه اصلاح و رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه حالات زندگی و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: به نقل از علمای اهل سنت بیش از 135 آیه قرآن در شأن حضرت زهرا(س) نازل شده است و از منظر رسول اکرم(ص)، حضرت زهرا(س) محور خشم و رضای خدای متعال و نیز اسوه حسنه و الگوی ائمه اطهار(ع) هستند و تا می توانیم فاطمیه را بزرگ و محترم بداریم.

وی گفت: متولیان امر بر تعظیم شعائر الهی و سیاهپوشی شهر توجه بیشتر داشته باشند و برای تبیین سیره آن حضرت تلاش بیشتری داشته باشند.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: پیروزی گام اول انقلاب اسلامی و جبهه های خدمت درعرصه های مختلف در سایه وحدت حوزه و دانشگاه بوجود آمد و در گام دوم نیاز به این وحدت بیشتر است و پیشنهاد می کنم با هم افزایی دبیرخانه مشترکی تشکیل شده تا اقداماتی در راستای اهداف هفتگانه گام دوم انقلاب اسلامی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: راه آهن به تعهدات خود عمل کند/ به مکان های ورزشی مختلط رسیدگی شود

امام جمعه شهرقدس: راه آهن به تعهدات خود عمل کند/ به مکان های ورزشی مختلط رسیدگی شود