مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-17اجتماعي

امضای تفاهمنامه همکاری محیط زیست فارس،منابع طبیعی و هیات کوهنوردی


شیراز _ به مناسبت روز جهانی کوهستان، هیات کوه نوردی استان فارس، اداره کل حفاظت محیط زیست استان و منابع طبیعی فارس، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

- بیان کرد: کارگاه هایی که در این همایش برگزار شد، در زمینه های کوهپیمایی، حفاظت از محیط زیست کوهستان، دیواره نوری، سنگ نوردی طبیعت، سنگ نوردی سالنی، دره نوردی، غارنوردی، هیمالیانوردی، اسکی کوهستان، تیرول، امداد و نجات در کوهستان، دوی کوهستان، دوچرخه سواری کوهستان، همگانی، سیمرغ قله ها، پزشکی کوهستان، تجهیزات و لوازم تخصصی کوهستان بود.

ایزدی هدف از اجرای این همایش را آگاهی مردم از رشته های مختلف کوه نوردی و صعودهای ورزشی بیان کرد و افزود: از ویژگی های همایش روز کوهستان، ایجاد امکان آشنایی شرکت کنندگان در همایش با فعالیت باشگاه های رسمی و معتبر کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شیراز و چگونگی بهره مندی از آموزش درست و اصولی شاخه های مختلف این رشته ورزشی است.

رییس هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس با بیان این که ورزشکاران این هیئت در حوادث با سازمان های هلال احمر و آتش نشانی همکاری مداومی دارند، اظهار داشت: همایش روز کوهستان، با همکاری هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری شیراز و ادارات کل محیط زیست و منابع طبیعی فارس برگزار شد و در حاشیه آن نمایشگاه عکسی نیز برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه همکاری محیط زیست فارس،منابع طبیعی و هیات کوهنوردی

امضای تفاهمنامه همکاری محیط زیست فارس،منابع طبیعی و هیات کوهنوردی