مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-17سياسي

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: نهاد امامت جمعه بلندگوی مردم است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نهاد امامت جمعه را بلندگو و صدای مردم دانست و گفت: توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلاتشان به حق و منطقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای اداری دامغان، با گرامیداشت 27 آذرماه، روز شهادت شهید مفتح، کار دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه که در دامغان شکل گرفته است، را تحسین کرد و آن را الگویی برای همه استان دانست.

وی، دامغان را محل نمو بزرگانی چون آیت الله شاهچراغی دانست و افزود: ایشان افتخاری برای استان و جزو برکات زمین هستند و باید تجلیلی درخور شأن آیت الله شاهچراغی از او انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ارائه گزارشی از سفر به روستاهای سرکویر و بخش قهاب، نهاد امامت جمعه را بلندگو و صدای مردم دانست و گفت: ما برای شنیدن صدای مردم به میان آنها رفتیم و توقع و مطالبات مردم با توجه به زیادی مشکلاتشان به حق و منطقی است.

مطیعی بیان کرد: استان را یک واحد به هم پیوسته می دانیم و شما هم دامغان را یک واحد متصل بدانید و مشکلات روستاهای دورافتاده را نیز مشکل شهر دامغان بدانید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عدالت محوری را وظیفه همه مسؤولان در هر بخشی دانست و شفافیت در تصمیمات را از نکات مهمی توصیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: نهاد امامت جمعه بلندگوی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: نهاد امامت جمعه بلندگوی مردم است