مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-17سياسي

ضرورت حل مشکلات معیشتی و اجرای قانون «تعالی جمعیت» در بودجه1401


اجرای قانون «تعالی جمعیت»، حل نگرانی اقشار مستضعف از وضع معیشت و توجه ویژه به مساله رونق تولید و اشتغال انتظارات مردم از بودجه سال آینده است.

- ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اینکه پژوهش باید مبنای کار حوزه و دانشگاه ما باشد گفت بخش تحقیقات و پژوهش در کشور ما باید دارای بیشترین بودجه باشد.

وی افزود: تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی و حوزوی باید بتواند مشکلات و معضلات جامعه را حل کند و از حجم آسیب های اجتماعی بکاهد.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به ارسال بودجه سال آینده به مجلس بر ضرورت توجه ویژه به معیشت مردم در بودجه تاکید کرد و افزود: انتظار می رود در بودجه سال آینده در کنار اجرای قانون تعالی جمعیت، حل نگرانی اقشار مستضعف از وضع معیشت و مساله رونق تولید و اشتغال توجه ویژه شود.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: از زمان امام خمینی (ره) تاکید نظام بر وحدت نخبگان و دانش آموختگان حوزه و دانشگاه بوده و هر زمانی که این وحدت به انجام رسیده جامعه به پیش رفته است.

آیت الله اعرافی با تاکید بر ضرورت وحدت اسلامی، جایگاه و عظمت خاندان رسالت جایگاه فرامذهبی دانست و افزود: مسؤولان سخنان ناسنجیده یکی از علمای اهل سنت در خصوص اهل بیت (ع) را به صورت صریح پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین گستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حل مشکلات معیشتی و اجرای قانون «تعالی جمعیت» در بودجه1401

ضرورت حل مشکلات معیشتی و اجرای قانون «تعالی جمعیت» در بودجه1401