مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-17سياسي

دشمن از اتحاد مردم ایران هراس دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به هراس دشمن از وحدت اشاره کرد و گفت: اتحاد یک مسئله عقلانی است به همین دلیل دشمن همیشه از آن هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل دشمن، اظهار کرد: آنچه که باعث افتخار است، انسانیت، خدمت، منشاء خیر بودن و عمل صالح است و اقوام و نژاد خاص هرگز موجب برتری یکی به دیگری نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به هراس دشمن از وحدت اشاره و تصریح کرد: اتحاد یک مسئله عقلانی است به همین دلیل دشمن همیشه از آن هراس دارد.

وی با تاکید بر لزوم دقت در عملکرد برای پیشگیری از بروز اختلاف در راستای پیشگیری از سوءاستفاده دشمن گفت: باید حواسمان باشد که ما همه مسافر یک کشتی هستیم بنابراین باید اتحاد و همبستگی بین اقوام مختلف وجود داشته باشد.

آیت الله خاتمی با اشاره به بود، که التماس به دشمن قطعا کارساز نبود چرا که دشمن از گرگ هم بی وجدان تر است بنابراین مقاومت که کارساز است را در پیش گرفتیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن فکر می کرد با تحریم ایران، انقلاب از پا می افتد، ادامه داد: اما دشمن غافل از این بود که مردم ایران قوی تر از آن هستند که بخواهند تسلیم دشمن شوند چون مردم ایران با وجود اینکه در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از اتحاد مردم ایران هراس دارد

دشمن از اتحاد مردم ایران هراس دارد