مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-17سياسي

امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است


امروز در بازار رسانه های جهان که عمده آن ها مثل بی بی سی و سی ان ان دست صهیونیسم جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی در خطبه های امروز نمازجمعه پردیسان قم با بیان اینکه ما باید از روایتگری محکم و پایدار حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا الگو بگیریم، اظهار کرد: جریانی که امروز بتواند در عرصه فکری روایت بسازد و جهانی است، باید توجه داشت که هر خبر، تحلیل و محتوایی که آنها منتشر می کنند همه هدفمند بوده و می خواهند باورها و محاسبات مردم دنیا را تغییر داده و به دست خود بگیرند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب و اصحاب رسانه های ما روایتگری نکنند، دشمنان وقایع را معکوس روایت کرده و افکار و ذهنیت ها را تغییر خواهند داد.

جنگی که امروز بیشتر نمود دارد، جنگ روایت ها است؛ پیروزی در این عرصه آنهم با ابزار و ادوات موجود مثل رسانه، با کسانی است که روایت غالب را داشته باشند.

وی در خصوص مذاکرات اخیر بین ایران و 4+1 در وین بیان کرد: طرف مقابل مذاکرات مدعی است که ایران به دنبال مذاکره نیست و زیاده خواهی می کند؛ اما واقعیت غیر از این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است

امروز بازار رسانه های جهان دست صهیونیسم جهانی است