مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-17بين الملل

کمک 2.5 میلیون دلاری کره جنوبی از پناهجویان افغانستانی در ایران


کمیساریا و یونیسف برای به حداکثر رساندن تاثیر این منبع مالی همکاری خواهند کرد که این مشارکت موجب افزایش اقدامات مشترک آمادگی ما به منظور رفع نیازهای تعداد بالای پناهجویان افغانستانی عازم ایران خواهد شد.

- کمیساریا و یونیسف برای به حداکثر رساندن تاثیر این منبع مالی همکاری خواهند کرد که این مشارکت موجب افزایش اقدامات مشترک آمادگی ما به منظور رفع نیازهای تعداد بالای پناهجویان افغانستانی عازم ایران خواهد شد.

کره جنوبی به آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (کمیساریا) و صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در جهت حمایت از پناهندگان افغانستانی در ایران دو میلیون و 500 هزار دلار کمک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (کمیساریا) و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از کمک دو میلیون و 500 هزار دلاری جمهوری کره در حمایت از برنامه های کمک به پناهندگان افغانستانی در جمهوری اسلامی ایران استقبال می کنند.

آقای یون کانگ هیون، سفیر جمهوری کره در ایران، با حضور اشتفان پریزنر، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، قرارداد همکاری در این زمینه را با نمایندگان این دو نهاد سازمان ملل متحد امضا نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2.5 میلیون دلاری کره جنوبی از پناهجویان افغانستانی در ایران

کمک 2.5 میلیون دلاری کره جنوبی از پناهجویان افغانستانی در ایران