مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-17بين الملل

هشدار کمیته اعتراضات انتخابات عراق به آمریکا؛ دستانتان را قطع می کنیم


کمیته معترضان به نتیجه انتخابات عراق ضمن هشدار به واشنگتن درباره مداخله در امور دستگاه قضایی این کشور، تأکید کرد در صورتی که آمریکا دست از سر عراق برندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته معترضان به نتیجه انتخابات عراق، عصر امروز (جمعه)، بیانیه ای در ارتباط با مداخله در امور دستگاه قضایی این کشور صادر کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه العهد ، کمیته مذکور در بخشی از بیانیه ای خود اعلام کرد که کار مداخله اشغالگران به تهدید دادگاه فدرال و وادار کردن آن به جانبدرای و حمایت از تقلب رسیده است.

این کمیته در ادامه اضافه کرد که به رغم فشارهای اشغالگران، دادگاه فدرال و شورای قضایی عراق همچنان در برابر مداخله آن ها مقاومت می کنند.

در ادامه این بیانیه ضمن ستودن بی طرفی دستگاه قضایی عراق، آمده است که کمیته معترضان از میزان فشارهای وارد شده به دادگاه فدرال آگاه است و دستان مقامات دادگاه می فشارد و به آن ها می گوید که عراق و مردم آن امانت هستند و دادگاه فدرال نباید حق آن ها را تضییع کند چراکه با این کار، دیگر مردم پناهگاهی نخواهند داشت.

کمیته معترضان به نتیجه انتخابات عراق در بخش دیگری از بیانه خود به آمریکا و همران این کشور درباره عواقب مداخله در تصمیم گیری ها و اقدامات عراق دستگاه قضایی عراق هشدار داد و افزود: به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمیته اعتراضات انتخابات عراق به آمریکا؛ دستانتان را قطع می کنیم

هشدار کمیته اعتراضات انتخابات عراق به آمریکا؛ دستانتان را قطع می کنیم