مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-17سياسي

حمایت وزارت ارشاد از تولیدات ادبی دفاع مقدس


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از ناشران دفاع مقدس گفت: این وزارتخانه در راستای افزایش تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس آمادگی همکاری با ناشران دفاع مقدس را دارد و از تولیدات ادبی این حوزه حمایت صددرصدی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب بیان کرد: برای این همکاری و مشارکت در صورت نیاز می توان ستادی در این زمینه نیز تشکیل داد تا با برنامه ریزی، مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه ادبیات دفاع مقدس در داخل و خارج از کشور عملیاتی شود.

او با بیان این که در حوزه دفاع مقدس کارهای روی زمین مانده زیادی وجود دارد، گفت: ضروری است به موضوع دفاع مقدس از دیدگاه پدران و مادران شهدا توجه شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در حوزه دفاع مقدس نیاز به تولید آثار و فعالیت های بیشتری داریم و آثار در این زمینه باید به بیش از 100 برابر برسد.

دفاع مقدس، بُرش های مختلف و نیروهای عاملی همچون بسیج، سپاه و ارتش داشت که می توان از هر منظر به تولیدات متفاوت در این زمینه پرداخت.

هم اکنون در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نزدیک به 60 جلد اسناد نیروی زمینی ارتش منتشر شده است، همچنین سهم نیروهای هوایی ارتش در ماه های اول جنگ بی نظیر است که می تواند اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت ارشاد از تولیدات ادبی دفاع مقدس

حمایت وزارت ارشاد از تولیدات ادبی دفاع مقدس