مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-17اقتصادي

رفع نیازهای مردم در مناطق جنوب شهر جدی گرفته شود


نماینده مردم قزوین توجه به نیازهای مردم در مناطق محروم شهر را یک اصل دانست و عنوان کرد: رفع نیازهای ساده اما مهم مردم در مناطقی همچون خیابان اصفهان و امامزاده حسین (ع) جدی گرفته شود.

- قزوین –نماینده مردم قزوین توجه به نیازهای مردم در مناطق محروم شهر را یک اصل دانست و عنوان کرد: رفع نیازهای ساده اما مهم مردم در مناطقی همچون خیابان اصفهان و امامزاده حسین (ع) جدی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر فاطمه محمدبیگی در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه نسیم شمال که ظهر جمعه برگزار شد توسعه حمل و نقل را زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی استان قزوین دانست.

وی با بیان اینکه رانندگان ناوگان عمومی در قزوین نقش مهمی در سرپا نگه داشتن قزوین به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارند، بیان کرد: جابجایی روزانه 400 هزار نفر در قزوین توسط حمل و نقل عمومی نشان از جایگاه بالای این شبکه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: ناوگان عمومی در قزوین همواره نقش کشوری ایفا کرده که نمونه آن را می توان در خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) در سفر اربعین مشاهده کرد.

وی قزوین را از استان های پیش رو در کمک رسانی به بحران در سطح کشور دانسته و عنوان کرد: استان قزوین یکی از 2 استان کشور است که مرکز بازسازی اتوبوس های درون شهری را داشته و به غرب کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نیازهای مردم در مناطق جنوب شهر جدی گرفته شود

رفع نیازهای مردم در مناطق جنوب شهر جدی گرفته شود