مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-17اقتصادي

انحصار کاریابی ها شکسته می شود


معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شکستن انحصار کاریابی ها از اولویت ها و رأس برنامه های معاونت اشتغال وزارت تعاون است.

- ، محمود کریمی بیرانوند عصر جمعه در نشست کارآفرینان، مدیران مراکز مشاوره، مسئولان کانون کارآفرینی، مدیران کاریابی ها و متولیان کارآفرینی استان با بیان اینکه از دل کارگروه ها مشکلات می جوشد و حل می شود، اظهار داشت: فعالیت در بحث اشتغال مربوط به همه است و آحاد جامعه باید اشتغال و معضل بیکاری را حل کنند و همه باید دور میز بنیشنیم که بیکاری حل شود و اگر قرار بود با تسهیلات مشکل اشتغال حل شود در این مدت حل شده بود.

وی با تاکید بر اینکه ناامید از پیشرفت نیستیم، عنوان کرد: علیرغم انباشت مشکلاتی که در کشور به وجود آمده است وقتی مسئولیت را پذیرفته ایم، امیدی برای حل مسئله داشته و اعتقاد داریم که می شود مسائل را حل کرد؛ اگر مسائل و مشکلات زیاد است، ظرفیت ها، تکنولوژی و نوآوری نیز زیاد است و باعث می شود ناامید نباشیم.

کریمی با اشاره به زیست بوم اشتغال عنوان کرد: کارآفرینان و مشاوران و متخصصان، زیست بوم را مطالعه و نقد کنند زیرا انباشت تجربه و دانش پشت زیست بوم اشتغال است و مدام روی آن کار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار کاریابی ها شکسته می شود

انحصار کاریابی ها شکسته می شود