مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-17اجتماعي

40 اکیپ راهداری در محوهای مواصلاتی استان تهران آماده باش است


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش 40 اکیپ راهداری خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در محورهای شرق استان هستیم.

- ، در خصوص وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در آزادراه ساوه -تهران، محدوده نصیر آباد، محور دماوند -رودهن محدوده شهر دماوند، محور هراز (شمال به جنوب) محدوده پیست آبعلی -تیزی آبعلی، آزادراه پردیس -تهران محدوده کمرد -تونل شماره 1، محور بومهن -تهران محدوده پلیس راه جاجرود، محور فشم -زردبند محدوده حاجی آباد، آزادراه قم -تهران محدوده پل حرم -پل کاظمی هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی نیز بیان داشت: با تشدید فعالیت سامانه بارشی، از بامداد شنبه تا صبح یکشنبه در بخش های شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات بارش باران و برف متوسط تا شدید گاهی همراه با مه و در مناطق مرتفع تر با احتمال کولاک برف را خواهیم داشت.

مصدقی افزود: محدودیت تردد در جاده ها و گردنه های کوهستانی، آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، مه و کولاک برف در ارتفاعات وجود دارد و پرهیز از مسافرت های بین شهری به ویژه در مسیرهای کوهستانی، آمادگی دستگاه های اجرایی برای پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 اکیپ راهداری در محوهای مواصلاتی استان تهران آماده باش است

40 اکیپ راهداری در محوهای مواصلاتی استان تهران آماده باش است