مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-17سياسي

نخبگان قرآنی یاری رسان دین خدا هستند/ لزوم توجه ویژه به حافظان و حاملان کلام الهی


نابغه قرآنی جهان اسلام با اعلام اینکه نخبگان قرآنی یاری رسان دین خدا هستند بر لزوم توجه ویژه به حافظان و حاملان کلام الهی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی بعدازظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از حافظان و نخبگان قرآنی این شهرستان در سالن همایش های دانشکده علوم قرآنی، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا فعالیت قرآنی هم تحت تأثیر قرار گرفت و روند فعالیت ها کند شد ولی همچنان تعلیم و آموزش قرآن در همه مناطق جریان دارد.

وی قدردانی و تجلیل از حافظان و نخبگان قرآنی را درحقیقت تجلیل از قرآن و کلام الهی دانست و گفت: با توجه به یک روایت در کتاب اصول کافی، کسی که حافظ و حامل قرآن است گویی یک رسول و پیامبر بوده با این تفاوت که به او وحی نمی شود.

نابغه قرآنی جهان اسلام با اعلام اینکه قرآن بر قلب پیامبر اسلام نازل و وحی شده تا مردم را هدایت کند، افزود: حافظان قرآن باید تمام تلاش خود را در مسیر درست داشته باشند در راه و صراط پیامبر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که باید حقوق و مقام اهل قرآن را کم نشمارید بلکه این افراد مقام بسیار بالایی دارند، ادامه داد: قرآن بسیار عظیم و بلندمرتبه است و حافظان قرآن مقام والایی دارند البته شخصیت های قرآنی مبلغان بزرگ کلام خداوند هستند و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان قرآنی یاری رسان دین خدا هستند/ لزوم توجه ویژه به حافظان و حاملان کلام الهی

نخبگان قرآنی یاری رسان دین خدا هستند/ لزوم توجه ویژه به حافظان و حاملان کلام الهی