مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-17سياسي

استاندار یزد: دولت انتقال آب از دریا را به عنوان یک ابر پروژه ببیند و اجرایی کند


استاندار یزد از رسیدگی به مشکلات بیش از 40 واحد تولیدی و پیگیری احیای واحدهای راکد در این استان خبر داد و گفت: تأمین آب شرب پایدار مهمترین مطالبه مردم استان یزد از دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در نشست شورای اداری این استان که به ریاست رییس جمهور و با حضور جمعی از وزرا، نمایندگان استان در های کوهرنگ، با کمبود آب شرب و بهداشت به میزان1800 لیتر بر ثانیه مواجه است، از این رو افت کیفیت آب شرب و سختی بین 1400 تا 2500 آب مصرفی، تهدیدی جدی برای سلامت مردم استان محسوب می شود.

استاندار یزد با قدردانی از اهتمام ویژه رییس جمهور به پیگیری مستمر مسائل آب استان های ایران مرکزی در قالب  برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت با محوریت معاون اول رییس جمهور،گفت: درخواست ما این است که به عنوان یک ابرپروژه موضوع انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس؛ که کلیه امور کارشناسی و مطالعاتی آن به پایان رسیده است و همچنین سایر مگاپروژه های آبی دیگر که ضرورت آن اجتناب ناپذیر می باشد را به عنوان مهمترین دستاورد سفر به مردم شریف یزد هدیه نمایید.

فاطمی ادامه داد: در صورت صلاحدید می تواند اختصاص معادن و همچنین مکانیسم تهاتر نفتی برای  تامین مالی این ابر پروژه ها تمهید و تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: دولت انتقال آب از دریا را به عنوان یک ابر پروژه ببیند و اجرایی کند

استاندار یزد: دولت انتقال آب از دریا را به عنوان یک ابر پروژه ببیند و اجرایی کند