مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-17سياسي

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر گیلان تا 30 آذر تمدید شد


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از تمدید مهلت شرکت در جشنواره ابوذر گیلان تا 30 آذر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امشب در نشست با اعضای دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه و درخواست خبرنگاران و عکاسان، مهلت شرکت در جشنواره تا 30 آذر ماه تمدید شد.

رییس سازمان دانست و گفت: خبرنگاران باید مواسات را محور کار رسانه ای خود قرار دهند، زیرا در شرایط کرونایی خیلی با این موضوع مواجه بودیم و ظرفیت بالایی دارد.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مدیریت و تولید محتوا در فضای مجازی، اظهار کرد: در جشنواره امسال ابوذر، محور بومی با عنوان نقش رسانه در احیای صنایع و کارخانجات تعطیل گیلان داریم که امیدواریم آثار قابل قبولی در این زمینه ارسال شود.

وی با اشاره به افزودن جایزه ویژه شهدای رسانه در هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان، اذعان کرد: از خبرنگاران درخواست داریم تا روایت های خود را درباره شهدای رسانه به جشنواره ارائه دهند.

به گفته پارسا، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه در نیمه دوم دی ماه امسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر گیلان تا 30 آذر تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره ابوذر گیلان تا 30 آذر تمدید شد