مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-17اقتصادي

واکاوی دلایل عرضه پوشاک نامتعارف/واردات پوشاک مغایر با فرهنگ اسلامی از طریق قاچاق


عضو هیات مدیره اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: در حالی که اصناف به عنوان عامل عرضه پوشاک نامتعارف شناخته می شوند، اما واردات قاچاق عامل اصلی عرضه این نوع پوشاک در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از معضلات سال های اخیر برای خرید پوشاک از بازار، عدم عرضه پوشاک مناسب با شئونات اسلامی است.

عرضه پوشاک نامناسب از قبیل شلوار های زاپ دار،  شلوارهای کوتاه، مانتوهای جلو باز، توری و آستین کوتاه در بازار باعث شده گرایش به سمت مصرف این نوع البسه افزایش یابد و براین اساس در سطح جامعه شاهد نوعی از پوشش نامتعارف با فرهنگ ایرانی - اسلامی باشیم.

در رابطه با عرضه پوشاک نامتعارف با شئونات اسلامی اگرچه برخی معتقدند که این مساله نشات گرفته از عدم نظارت بر تولید و عرضه پوشاک است، اما دست اندرکاران تولید و عرضه پوشاک اعتقادی دیگری دارند و آن را مساله فرهنگی - اجتماعی عنوان می کنند.

همانطور که اشاره شد، عدم عرضه پوشاک  مناسب با فرهنگ اسلامی - ایرانی، امروز به دغدغه بسیاری از خانواده ها و حتی جوانان تبدیل شده است، به طوری که سید محمد رسول تراب با ایجاد پویش  خطر نایاب شدن پوشاک  مناسب در کشور در سامانه مردمی (فارس من)  طی هفته های اخیر بیش از هزاران امضا موافق کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی دلایل عرضه پوشاک نامتعارف/واردات پوشاک مغایر با فرهنگ اسلامی از طریق قاچاق

واکاوی دلایل عرضه پوشاک نامتعارف/واردات پوشاک مغایر با فرهنگ اسلامی از طریق قاچاق