مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 21:002021-12-17سياسي

توفیق اجباری پایگاه های خبری


اختلاف نظر در حوزه معاونت مطبوعاتی بالا گرفته است.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی بر اجرای یک اصل قانونی اصرار دارد و مدیران پایگاه های خبری، - در دوراهی مقاومت در برابر اجرای قانون یا منطبق کردن سایت های خود با معیارهای استاندارد رسانه، مانده اند؛ شاید یک بازی دوسر باخت از منظری یا دوسر بُرد از منظری دیگر! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرا از آنجا آغاز شد که معاونت مطبوعاتی درباره ی شرایط تخصیص آگهی های دولتی و یارانه های نقدی به رسانه ها، اطلاعیه ای منتشر کرد.

طبق این اطلاعیه، مدیران مسئول رسانه ها – ازجمله روزنامه ها، دیگر نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری - ملزم شدند که ظرف چند روز، کُد کارگاهی و نام صاحب کارگاه را در بخش مالی و بیمه ای حساب کاربری خود در سامانه ی جامع رسانه ها بارگذاری کنند.

این بدین معنا بود که هر رسانه باید دفتر کار مشخصی داشته باشد تا مامور بیمه از آن بازدید کند و با مشاهده ی افراد مشغول به کار، کد کارگاهی صادر کند.

معنی دوم این بود که وزارت ارشاد قصد دارد پس از این، در زمینه ی حمایت های مالی، رسانه هایی را به رسمیت بشناسد که از حداقل ملزومات رسانه، یعنی پرسنل و فضای کاری متناسب برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق اجباری پایگاه های خبری

توفیق اجباری پایگاه های خبری