مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-17فرهنگي

رویای مردی که خودش هست و خودش


محسن بوالحسنی احمدرضا احمدی را لیدر یک تظاهرات تک نفره توصیف می کند و با بیان این که او خودش هست و خودش، می گوید: با حمایت از اجرای نمایش «فرودگاه، - محسن بوالحسنی احمدرضا احمدی را لیدر یک تظاهرات تک نفره توصیف می کند و با بیان این که او خودش هست و خودش، می گوید: با حمایت از اجرای نمایش فرودگاه، پرواز شماره 707 باعث خوشحالی قلب پیرمردی می شویم که ممکن است چند صباح دیگر پیش ما نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشی که این شب ها در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می آید، مدت ها آرزوی مردی بوده است که حالا روزهای هشتادویکمین سال زندگی اش را در خانه سپری می کند.

هرچند فرودگاه، پرواز شماره 707 پس از سال ها، آن قدر دیر از کتاب نمایشنامه های شاعر بالاخره توانست خود را به صحنه سالن استاد سمندریان برساند، که احمدرضا دیگر نمی تواند تحقق آرزویش را در برابر چشمانش ببیند.

محسن بوالحسنی، شاعر، روزنامه نگار و از نزدیکان احمدرضا احمدی که در نخستین شب از اجرای این نمایش، آن را به همراه ماهور احمدی (فرزند احمدرضا احمدی) و داماد این شاعر دیده است، درباره این اجرا و برخی نقدهایی که حاکی از فضای متفاوت و خاص این نمایش است، به ایسنا می گوید: در وهله اول باید گفت که برای این کار خیلی زحمت کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای مردی که خودش هست و خودش

رویای مردی که خودش هست و خودش