مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-18اقتصادي

کارآفرینی با طعم گس بی حمایتی


سال هاست که رهبر معظم انقلاب سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده اند و از مردم و مسئولان خواسته اند با تکیه بر ظرفیت های درون، برای حل مشکلات کشور به ویژه مسائل اقتصادی اهتمام شود.

- طاهره و زیبا صادقی دو خواهر جوان هستند که پا به پای هم کار کرده و اکنون درصدد راه اندازی کارخانه تولید غذای کودک هستند.

در این راستا ایسنا با یکی از کارآفرین های موفق میاندوآب مصاحبه کرده است، که از نظر مخاطبان می گذرد: طاهره صادقی یکی از کارآفرینان میاندوآب به ایسناگفت: به همراه خواهرم زیبا صادقی از سال 96 تولید انواع سویق و مکمل غذایی برای کودکان و بزرگسالان را در روستای نصیرکندی آغاز کردیم، سرمایه اولیه ما 30 میلیون تومان بود.

ولی اگر خیلی قبل تر برگردیم ، می توانم بگویم، فعالیت در این زمینه را با سرمایه اولیه با کمتر از 1 میلیون تومان به صورت خانگی آغاز کردیم.

وی ادامه داد: برای تولید ابتدا از لوازم منزل مان استفاده کرده و مواد اولیه را یک کیلوگرم تا 5 کیلوگرم تهیه می کردیم، که به خاطر شناسایی بازار هدف و رضایت مشتری ها، من و خواهرم تصمیم گرفتیم کارمان را توسعه دهیم.

صادقی گفت: در ابتدای امر کارمان را در شبکه های اجتماعی معرفی کردیم و هنوز هم برای عرضه و فروش از فضای مجازی استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با طعم گس بی حمایتی

کارآفرینی با طعم گس بی حمایتی