مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-18ورزشي

سنگ دو میلیاردی پیش پای تیم ملی فوتبال هفت نفره برای اعزام جهانی!


مسئولان فدراسیون معلولان که پیش از این حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی را منتفی کرده بودند حالا از تصمیم خود منصرف شده اند؛ البته با گذاشتن یک سنگ بزرگ مالی پیش پای این تیم! - مسئولان فدراسیون معلولان که پیش از این حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی را منتفی کرده بودند حالا از تصمیم خود منصرف شده اند؛ البته با گذاشتن یک سنگ بزرگ مالی پیش پای این تیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین در حالی بود که تیم ملی فوتبال هفت نفره طی دو سال گذشته در هیچ رویدادی شرکت نداشت و قرار بود به واسطه حضور در مسابقات قهرمانی جهان طلسم غیبت در میادین بین المللی را بشکند.

این تیم که در بازی های پارالمپیک ریو به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، رنکینگ دوم جهان را در اختیار دارد و به این واسطه یکی از 16 سهمیه فدراسیون جهانی فوتبال هفت نفره را برای شرکت در مسابقات جهانی به خود اختصاص داد.

با همه اینها اما مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان تصمیم به لغو اعزام این تیم گرفتند.

مصوبه هیأت رییسه این فدراسیون مبنی بر اولویت قرار گرفتن بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو چین و بازی های پارالمپیک 2024 پاریس فرانسه برای اعزام در تمام رشته ها دلیلی بود که از طرف شروین اسبقیان رییس فدراسیون برای این تصمیم عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ دو میلیاردی پیش پای تیم ملی فوتبال هفت نفره برای اعزام جهانی!

سنگ دو میلیاردی پیش پای تیم ملی فوتبال هفت نفره برای اعزام جهانی!