مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-18اقتصادي

آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در اردستان


مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا در سامانه امید و در قالب پنج مرحله به صورت رسمی در این شهرستان اجرا شد.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه امید به صورت رسمی از در شهرستان اردستان اجرا و بخش نامه اجرای این طرح به تمام دستگاه ها و نهادها ابلاغ می شود.

وی افزود: مطابق این طرح، کارکنان تمامی دستگاه های اجرایی خدمت دهنده و خدمت گیرنده موظف هستند کارت واکسن یا تست پی سی آر ارائه دهند و براساس این طرح، هرگونه خدمات اداری، بانکی و از این دست با ارائه کارت واکسیناسیون یا تست پی سی آر منفی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، امکان پذیر است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان با بیان اینکه در قالب این طرح، محدودیت های هوشمند در قالب پنج مرحله در حوزه های مختلف اجرایی می شود، تصریح کرد: زمینه اجرای طرح بر سامانه استوار است؛ یعنی کنترل ها سامانه ای و الکترونیک هستند، به طور مثال اگر قرار است به سینما برویم باید واکسن زده باشیم و در صورتی از طریق سایت به ما بلیت فروخته می شود که با ارائه کد ملی یا QR کد کارت واکسن ثابت کنیم واکسن تزریق کرده ایم.

یا زمانی می توانیم بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس بخریم که سامانه، تزریق واکسن و بیمار نبودن فرد را تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در اردستان

آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در اردستان