مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-18ورزشي

شهرداری مسئول مستقیم فوتبال نیست


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: شهرداری مسئول مستقیم فوتبال نیست بلکه می تواند حامی این رشته باشد.

- اباصلت ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهردار چندین بار تاکید کردند که برای احیای فوتبال پای کار هستند ولی قبول کنیم مسئول مستقیم فوتبال شهرداری نیست و باید اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و در رأس، خود استاندار و معاونت اقتصادی، نمایندگان مجلس، شورای شهر و صاحب نامان فوتبال دست به کار شوند.

وی با بیان اینکه درد فوتبال اردبیل، دردی عمیق است که باید در کنار دیگر مسائل، معضلات و مطالبات مردم قرار داد، تشریح کرد: همه باید گلایه ها را کنار گذاشته و هرکدام به نحوی برای احیای مجدد این ورزش پر از هیجان قدم بردارند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اضافه کرد: حضور سرمایه گذار در گره گشایی هر چه بهتر این امر، بسیار لازم و ضروری است و می تواند نویدبخش روزهای خوشی برای فوتبال دوستان باشد.

ابراهیمی ادامه داد: کار رسانه ها، پیش کسوتان و جوانان فوتبالی، مطالبه گری و کار مسئولین و مدیران پیگیری و رفع موانع این اقدام بزرگ است.

وی با اشاره به رونمایی کتاب های نادر پرستار افزود: کاری که نادر پرستار از بابت ثبت تاریخ شفاهی فوتبال اردبیل انجام داد، بسیار قابل تقدیر و ستودنی است و با ثبت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مسئول مستقیم فوتبال نیست

شهرداری مسئول مستقیم فوتبال نیست