مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-18اقتصادي

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اعلام اینکه طی هشت ماهه امسال صادرات تعاونی های خراسان جنوبی به 7 میلیون و 351 هزار دلار رسیده، - غلامرضا اشرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر 982 شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی، خدمات و صنعت در استان خراسان جنوبی فعال است.

وی با اعلام اینکه از محل تشکیل تعاونی ها تعداد 9 هزار و 582 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: سرمایه تعاونی های استان است که توسط اعضا در این بخش سرمایه گذاری شده بیش از 4 هزار و 103میلیارد ریال است.

در حال حاضر 27 تعاونی در خراسان جنوبی توانستند 32 برند را با نام، نشان و محدوده جغرافیایی که دارند ثبت کنند   مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 27 تعاونی در خراسان جنوبی توانستند 32 برند را با نام، نشان و محدوده جغرافیایی که دارند ثبت کنند، اضافه کرد: این برندها در زمینه صنایع دستی، پوشاک، عسل، ترشیجات و گیاهان دارویی هستند.

افزایش 37 درصدی صادرات تعاونی ها اشرفی با اعلام اینکه طی هشت ماهه امسال صادرات تعاونی های خراسان جنوبی به 7 میلیون و 351 هزار دلار رسیده است، عنوان کرد: این میزان صادرات توسط 22 شرکت تعاونی به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی

«کرونا و تحریم» مغلوب صادرات/ ارزآوری 7 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی