مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-18اجتماعي

احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای رانندگان خودروهای سواری خبر داد.

- سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت یکسال از اجرای طرح موتوریار اظهارکرد: یکسال از زمان شروع طرح موتوریار در تهران گذشت و امروز با استناد به آمار می توان گفت که 140هزار دستگاه موتورسیکلت در این مدت توقیف و به پارکینگ منتقل نشده اند.

وی ادامه داد: در واقع راکبان این موتورسیکلت ها به جای توقیف و انتقال وسیله شان به پارکینگ تحت آموزش قرار گرفته و حالا می توان گفت که 140 هزار موتورسیکلت سوار آموزش دیده اند و ساعاتی را نیز به عنوان همراه در کنار پلیس راهور به برقراری نظم ترافیکی در شهر کمک کرده اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه طرح موتوریار همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: تا هر زمانی که اقدامات فرهنگی تاثیرگذار باشد ما این طرح را ادامه خواهیم داد و خوشبختانه مردم نیز از اجرای این طرح استقبال خوبی کرده اند.

همه خانی همچنین با اشاره به استقبال انجام شده از این طرح گفت: این احتمال وجود دارد که با توجه به موفقیت طرح موتوریار، طرح مشابهی برای رانندگان خودروهای سواری نیز به اجرا دربیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری

احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری