مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-18سياسي

جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند


نماینده بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند، گفت: راه مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی ها و نوآوری های جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار جمعه شب در بازدید از نمایشگاه علم و فناوری خراسان جنوبی و در جمع شرکت کنندگان و دست اندرکاران نمایشگاه اظهار کرد: تنوع در نوع محصولات اختراع شده و سن مخترعین از ویژگی های خاص نمایشگاه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به اینکه از منظر دینی یک ساعت تفکر برتر از هفتاد سال عبادت است، بیان کرد: این جملات نشان دهنده اهمیت اختراع و پژوهش با پیشینه فکری دارد.

خسروی با تأکید بر اینکه اگر می خواهیم کسی بر کشور ما سلطه نداشته باشد باید از نظر علمی پیشرفت کنیم، افزود: راه حل مقابله با دسیسه دشمن همین ایده پردازی ها و نوآوری های جوانان ما است.

وی با اشاره اینکه شروع خوبی در حوزه اختراع و فناوری در خراسان جنوبی داشته ایم که باید ادامه یابد، گفت: نیاز است از نظر مالی و بازاریابی جوانان مخترع را یاری دهیم.

نماینده بیرجند.

درمیان و خوسف با بیان اینکه هم افزایی بین جوانان مخترع و نوآور یکی از مسائل بسیار مهم است، گفت: ما در مجلس نیز آماده هر گونه همکاری با این جوانان عزیز هستیم و مشکلات آنان را به دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند

جوانان مخترع و فناور در حوزه بازاریابی نیاز به حمایت دارند