مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-18پزشكي

طرح مدیریت هوشمند در 5 مرحله انجام می شود


رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح جدید مدیریت هوشمند که با عنوان سامانه امید اجرایی شده در 5 مرحله انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، محمد باباخانی خاطرنشان کرد: در طرح جدید مدیریت هوشمند که با عنوان سامانه امید از هفته چهارم آذر ماه آغاز شده برنامه هایی تدوین و در گروه های مختلف شغلی و تمامی خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان در 5 مرحله انجام می شود.

وی افزود: طرح مذکور در هفته اول با محیط های اداری و سازمان ها و بانک های دولتی و غیردولتی آغاز شده و در ادامه در هفته دوم در حمل و نقل درون شهری، در هفته سوم در واحدهای صنفی، کارگاهی و کارخانه ای، در هفته چهارم در مراکز آموزشی و در هفته پنجم در حمل و نقل برون شهری اجرا می شود.

باباخانی تاکید کرد: در صورت بروز ایجاد هرگونه مشکلی طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

بالاترین مقام مسئول در هر مجموعه باید در بحث خدمت دهنده و خدمت گیرنده نظارت کامل در خصوص استفاده از ماسک، داشتن کارت واکسن کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشد و در هر گروه اگر مشکلی به وجود آمد باید مدیر آن گروه پاسخگو باشد.

وی افزود: طبق مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با در مشاغل صنفی برنامه های اخطار و پلمب را خواهیم داشت و در مشاغل اداری هم تذکر انضباطی، ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت هوشمند در 5 مرحله انجام می شود

طرح مدیریت هوشمند در 5 مرحله انجام می شود