مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-18فرهنگي

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر شهر


سه اثر نمایشی جدید از این هفته در حالی اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند که دو نمایش «بابا آدم» در تالار چهارسو و «بیماری خانواده میم» در تالار سایه روز پنجشنبه بیست و پنجم اذر ماه به اجرای خود پایان دادند.

- سه اثر نمایشی جدید از این هفته در حالی اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند که دو نمایش بابا آدم در تالار چهارسو و بیماری خانواده میم در تالار سایه روز پنجشنبه بیست و پنجم اذر ماه به اجرای خود پایان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، لیلیت ، احتمالات و تا اشکستان عنوان سه اثر نمایشی جدیدی هستند که طی هفته جاری به ترتیب در تالارهای سایه، چهارسو و اصلی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار خواهند گرفت.

این در حالی است که دو نمایش بابا آدم به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو و بیماری خانواده میم به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه روز پنجشنبه بیست و پنجم آذرماه به اجرای خود پایان دادند.

دور اول نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه هم روز پنجشنبه بیست و پنجم آذرماه به احترام فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) به پایان رسید و این نمایش تا روز نوزدهم دی ماه در تالار اصلی تئاتر شهر اجرایی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر شهر

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر شهر