مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-18سياسي

مبارزه با آمریکا با حرکت در راستای نوآوری علمی معنا می یابد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مبارزه با آمریکا یعنی حرکت در راستای نوآوری های جدید چراکه متوسط ذهن ایرانیان از متوسط ذهن دنیا بالاتر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مبارزه با آمریکا یعنی حرکت در راستای نوآوری های جدید چراکه متوسط ذهن ایرانیان از متوسط ذهن دنیا بالاتر است.

حسین خسروی اسفزار، شامگاه جمعه 26 آذر در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی جهادگران علم و فناوری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) فرمودند یک ساعت تفکر، از هفتاد سال عبادت ارزشمندتر است ؛ بنابراین خمیر مایه این اختراع ها در نمایشگاه یک تفکر چندین ساعته است و دست اندکاران باید ارزش اختراعات خود را بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کشورهایی مانند اروپا و امریکایی ها می آیند و کشورهای دیگر را استعمار می کنند چون قدرت علمی برتری دارند که راه مقابله با آنان افزایش قدرت علمی کشور و ایده پردازی و حمایت از مخترعان است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه برای حمایت از فناوران باید مسئولان دولتی از نمایشگاه بازدید داشته باشند، بیان کرد: شروع کار خوب است اما حتما باید با حمایت مالی مسئولان از ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آمریکا با حرکت در راستای نوآوری علمی معنا می یابد

مبارزه با آمریکا با حرکت در راستای نوآوری علمی معنا می یابد