مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-18سياسي

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی و سیستم صوتی نامتعارف در آرامستان


قزوین_ سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های قزوین گفت: اجرای مراسم تشییع و ترحیم با استفاده از باندهای نامتعارف، آلات و آهنگ های موسیقی ممنوع است و با برگزار کنندگان مراسم برخور قانونی می شود.

- اظهار کرد: اجرای مراسم تشییع و ترحیم با استفاده از باندهای نامتعارف، آلات و آهنگ های موسیقی ممنوع است و با برگزار کنندگان مراسم برخور قانونی می شود.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه خواست مردم، بزرگان و معتمدین قزوین برگزاری مراسم با سبک سنتی، انتقال مفاهیم و شعائر دینی به مخاطبین است امروزه متأسفانه در برخی از مراسم شاهد فاصله گیری از سبک سنتی مراسم ترحیم هستیم که تلاش ما بر این است که با همکاری مداحان و خانواده متوفی بتوانیم از برگزاری مراسم هایی که از باندهای نامتعارف، آلات و آهنگ های موسیقی استفاده می کنند جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه با افرادی که از طَبَق و علامت در مزار استفاده می کنند برخورد می شود افزود: شعائر دینی و انقلابی در خصوص مراسم ترحیم چنین بود که مراسم با تلاوت قرآن، مداحی با سبک اسلامی و مذهبی همراه می شد اما متأسفانه امروزه مراسم ترحیم سمت و سوی چشم و هم چشمی و تشریفات پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی و سیستم صوتی نامتعارف در آرامستان

ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی و سیستم صوتی نامتعارف در آرامستان