مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-18فرهنگي

تحریم کننده جشنواره فجر روسیاه شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره فیلم فجر، باز هم شاهد رفتار های تأمل برانگیز برخی از فیلمسازان ناکام در راه یابی به این گردهمایی خواهیم بود.

- یک فیلمساز که مطمئن است فیلمش به جشنواره فجر راه نمی یابد، این جشنواره را به خاطر یک سیاه بازی تحریم کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به برگزاری جشنواره فیلم فجر، باز هم شاهد رفتار های تأمل برانگیز برخی از فیلمسازان ناکام در راه یابی به این گردهمایی خواهیم بود.

در همین زمینه، بعد از انتشار تصاویر دروغ گروه های ضدانقلاب از ضرب و شتم یک زن سالخورده که مشخص شد ساختگی بوده، یک کارگردان هم گفت که در حمایت از این زن سالخورده جشنواره فیلم فجر را تحریم کرده است! وی در مصاحبه با یک رسانه معاند فارسی زبان وابسته به سازمان سیا این مطلب را بیان کرده بود.

اما بعد از رسوایی این سیاه بازی و فاش شدن حقیقت ماجرا، این فیلمساز نه چندان مطرح هم رو سیاه شد و معلوم شد که، چون فیلمش چندان با استقبال مواجه نخواهد شد و جشنواره نیز فیلم او را نخواهد پذیرفت، از فرصت به وجود آمده برای خودنمایی و اپوزیسیون نمایی بهره برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم کننده جشنواره فجر روسیاه شد!

تحریم کننده جشنواره فجر روسیاه شد!