مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-18اقتصادي

در حوزه بیوتک انسانی وضعیت فوق العاده ای داریم


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امسال ده ها میلیون دز واکسن دام و طیور توسط بخش خصوصی وارد بازار شد - ایسنا/البرز معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امسال ده ها میلیون دز واکسن دام و طیور توسط بخش خصوصی وارد بازار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری روز شنبه 27 آذرماه در بازدید از خط تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ماهدشت کرج که به همراه وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، گفت: ما از سه سال پیش بحث ورود شرکت های دانش بنیان در حوزه واکسن و داروهای دام، طیور و آبزیان را شروع کردیم.

ستاری افزود: در حوزه بیوتک انسانی وضعیت فوق العاده است و شرکت های بزرگی داریم که مشغول کار در این حوزه هستند به همین جهت این شرکت ها را هدایت کردیم تا در حوزه حیوانی هم مشغول فعالیت شوند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خاطرنشان کرد: شرکت های فعال در این حوزه با مشکلات زیادی از جمله واردات بیش از اندازه و همچنین مخالفت با توسعه تکنولوژی که در جاهای مختلف می شود.

خوشبختانه امروز اثربخشی این شرکت ها را می بینیم به طوری که امسال ده ها میلیون دز واکسن دام و طیور توسط بخش خصوصی وارد بازار شد و خطوط زیادی هم آماده افتتاح است.

وزیر کشاورزی: دولت سیزدهم رقابتی با بخش خصوصی نخواهد داشت سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی هم در این بازدید ضمن تشکر از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه بیوتک انسانی وضعیت فوق العاده ای داریم

در حوزه بیوتک انسانی وضعیت فوق العاده ای داریم