مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-18سياسي

تولید مستند شهید مدافع سلامت «ناصر رییسی» در جیرفت


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با هماهنگی که با مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان صورت پذیرفته، مقرر شد که مستندی از زندگی و فعالیت های شهید مدافع سلامت ناصر رییسی در جیرفت ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در خط مقدم و مبارزه با این ویروس منحوس در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم و  قابل توجه این است که شهید ناصر رییسی پس از شیوع این ویروس کرونا دست از این عرصه نکشید و با روحیه ای جهادی به مبارزه با این ویرس منحوس ادامه داد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علیمرادی بیان داشت: با هماهنگی که با مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان صورت پذیرفته، مقرر شد که مستندی از زندگی و فعالیت های این شهید مدافع سلامت در جیرفت ساخته شود.

وی یادآور شد: شهدا طبق وعده قرآن کریم زنده هستند و نزد پروردگارشان در جایگاه ویژه ای قرار دارند و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران  جاودانه خواهند شد و تلاش های شبانه روزی کادر درمان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پایان این مراسم از سوی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از خانواده شهیده مدافع سلامت ناصر رییسی با اهدای لوح تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند شهید مدافع سلامت «ناصر رییسی» در جیرفت

تولید مستند شهید مدافع سلامت «ناصر رییسی» در جیرفت