مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-18سياسي

مانع زدایی، اشتغال دوباره 60 معلول را در سنندج رقم زد


مشکل یک واحد صنعتی بازیافت پلاستیک با فعالیت 60 نفر دارای معلولیت جسمی، در سنندج پس از ورود سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان رفع و مانع زدایی شد.

- مهدی مه تابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی هر منطقه مستلزم حمایت از سرمایه گذاران و برنامه های رونق تولید است، گفت: شعار اعلامی مقام معظم رهبری برای امسال نیز در راستای رفع موانع پیش روی تولید و توسعه اقتصادی می باشد که همه باید در راستایی تحقق شعار سال گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه تولید، مهم ترین نقش را در توسعه اقتصادی هر کشور بر عهده دارد، افزود: تولید به عنوان یکی از مؤلفه های مهم رشد اقتصاد درون زا، باعث ایجاد ارزش افزوده فراوان شده و برخلاف خام فروشی، درآمد زیادی را نصیب کشور می کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه بیت المقدس استان کردستان بیان کرد: در همین راستا فرآیند حمایت از تولید، جذب سرمایه گذار و رفع موانع تولید برای ایجاد اشتغال پایدار باید در تمامی دستگاه ها و سازمان ها عملی شده و تداوم داشته باشد.

سرهنگ مه تابانی بیان کرد: بر همین اساس یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی، اشتغال دوباره 60 معلول را در سنندج رقم زد

مانع زدایی، اشتغال دوباره 60 معلول را در سنندج رقم زد