مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-18بين الملل

آمریکا رهبر شبه نظامیان در جمهوری آفریقای مرکزی را تحریم کرد


دولت آمریکا علیه علی داراسا ، یکی از رهبران شبه نظامیان در جمهوری آفریقای مرکزی که نیروهایش به قتل، شکنجه، تجاوز و آدم ربایی متهم شده اند، - دولت آمریکا علیه "علی داراسا"، یکی از رهبران شبه نظامیان در جمهوری آفریقای مرکزی که نیروهایش به قتل، شکنجه، تجاوز و آدم ربایی متهم شده اند، تحریم هایی را اعمال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، علی داراسا، رهبر گروه شبه نظامی اتحاد برای صلح در جمهوری آفریقای مرکزی، یکی از چندین گروه شبه نظامی است که از زمان آغاز آخرین جنگ داخلی جمهوری آفریقای مرکزی در سال 2013 میلادی، با یکدیگر بخش اعظم این کشور را تحت کنترل داشته اند.

آمریکا، سازمان ملل و گروه های حقوق بشری نیروهای اتحاد برای صلح را به قتل دست کم 112 تن در جریان حمله به کمپی برای افراد آواره در شهر آلیندائو در سال 2018 میلادی متهم کرده اند.

آندریا گاکی، مدیر دفتر کنترل اموال خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای گفت: تحت رهبری داراسا، گروه شبه نظامی اتحاد برای صلح مرتکب اقامات وحشیانه ای علیه غیرنظامیان شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا به طور کلی تمامی اموال داراسا در آمریکا را مصادره و آمریکایی ها را از انجام هر گونه معامله با وی منع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا رهبر شبه نظامیان در جمهوری آفریقای مرکزی را تحریم کرد

آمریکا رهبر شبه نظامیان در جمهوری آفریقای مرکزی را تحریم کرد