مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-18سياسي

قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشتند.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین امروز با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید مفتح در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم مذهبی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر استان گلستان در حال برگزاری است و با توجه به شیوع کرونا قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشتند.

وی تصریح کرد: طی دو سالی که ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرد قشری که بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در جامعه داشته است قشر مذهبی جامعه بوه و هستند اهالی مساجد و هیات مذهبی بهترین رعایت ها را در این زمینه از خود نشان دادند.

* سرکشی و بازدید از هیات مذهبی و مساجد برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان انجام می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در جامعه ادامه دارد و هیات مذهبی این استان به این بلوغ اجتماعی فعال رسیدند که در هیات دینی و مذهبی به بهترین نحو فاصله اجتماعی و ورود و خروج شهروندان را به مراسم رعایت می کنند.

گرزین با بیان اینکه سرکشی و بازدید از هیات مذهبی و مساجد برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی

قشر مذهبی جامعه بیشترین رعایت کنندگان پروتکل های بهداشتی