مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-18دانش

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 3 دی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) در سال 1400 همزمان با ایران در چهار کشور دیگر توسط معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، - هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) سوم دی ماه در ایران و 4 کشور دیگر به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) در سال 1400 همزمان با ایران در چهار کشور دیگر توسط معاونت گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

آزمون سامفا صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم دی ماه 1400 در حوزه های امتحانی داخل و عراق، لبنان، ترکیه، قزاقستان، با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و با هماهنگی و همکاری وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می گردد.

سنجش استاندارد مهارت های فارسی (سامفا) مهمترین آزمون بسندگی در زبان فارسی است.

سامفا به سنجش استاندارد مهارت های زبانی افراد، بدون توجه به اینکه درکجا و با چه کتابی زبان فارسی را یاد گرفته اند، می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 3 دی برگزار می شود

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی 3 دی برگزار می شود