مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-18سياسي

اجازه تکرار فرار خاوری در پرونده مدیرعامل مقیم لندن یک بانک خصوصی را نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان ارکانی عضو هیئت تحقیق و تفحص از بانک ها در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: - ارکانی گفت: ضرورت دارد نهاد های نظارتی، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد موضوع انتصاب فردی مشکوک را مورد توجه قرار دهند و در بررسی صلاحیت این فرد برای تصدی مسئولیت های مهم بانکی تجدیدنظر صورت پذیرد و اجازه تکرار تجربه تلخ فرار محمود خاوری داده نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان ارکانی عضو هیئت تحقیق و تفحص از بانک ها در مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: درحالی که تبعات فرار محمود خاوری به کانادا کماکان گریبانگیر افکار عمومی است، متاسفانه اخبار و اسناد منتشرشده حاکی از سکونت خانواده مدیرعامل یک بانک خصوصی در انگلیس و سفر های متعدد این مدیر بانکی به لندن است.

وی افزود: جای سوال جدی وجود دارد که چگونه چنین فردی صلاحیت در اختیار داشتن اطلاعات و مدیرعامل بانکی با میلیون ها سپرده گذار را دارد و ضرورت دارد که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی توضیح دهند چگونه وی صلاحیت این مدیر بانکی را تایید کرده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سفر های متعدد این فرد به انگلیس طی 2 سال گذشته مشکوک است، گفت: زیان انباشته بالای بانک تحت مدیریت این فرد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تکرار فرار خاوری در پرونده مدیرعامل مقیم لندن یک بانک خصوصی را نمی دهیم

اجازه تکرار فرار خاوری در پرونده مدیرعامل مقیم لندن یک بانک خصوصی را نمی دهیم