مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-18فرهنگي

50 سال برای پختگی کافی نیست؟


در حالی که جشنواره بین المللی فیلم رشد یک رخداد فرهنگی، ملی و فرا سازمانی معرفی می شود، آغاز نیم قرن دوم فعالیت اش بی سرو صدا و در سکوت خبری به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره بین المللی فیلم رشد قدیمی ترین جشنواره سینمایی ایران است که اولین بار در دهه چهل خورشیدی یعنی سال 1342 برگزار شد.

این جشنواره ی آموزشی که متولی برگزاری آن وزارت آموزش و پرورش است امسال پنجاه و یکمین دوره خود را برگزار کرد و در حالی که داوران اسم و رسم داری از سینما در آن حضور داشتند اما چنان در سکوت برگزار شد که خیلی ها حتی خبردار نشدند این جشنواره شروع شده است.

جشنواره فیلم رشد سال گذشته در شرایط حاد کرونایی - در مقایسه با امسال - پنجاهمین دوره ی خود را برگزار کرد و به زعم برخی دست اندرکاران دوره های پیشین، آن را از بدترین دوره های برپایی این رویداد باید دانست چرا که انتظار می رفت پنجاه سالگی این جشنواره به شکلی شایسته و در شأن قدمتش برگزار شود.

امسال، فعالیت های مربوط به برگزاری دوره ی جدید جشنواره از فروردین سال 1400 آغاز و حدود سه ماه بعد هم مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش به سمت دبیری این جشنواره انتخاب شد.

در شرایطی که جشنواره ی پنجاه و یکم فیلم رشد به صورت برخط و با نمایش فیلم ها در پلتفرمی مخصوص برگزار شد، برخی صاحب نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 سال برای پختگی کافی نیست؟

50 سال برای پختگی کافی نیست؟