مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-18اقتصادي

با شانتاژ برخی افراد کوتاه نمی آیم/برای حفظ آبرویم از خودم گذشتم


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاقی را تحویل خواهیم داد که در حد نام و اعتبار هرمزگانی ها باشد و در کشور به هرمزگان ببالند و با شانتاژ برخی افراد کنار نمی رویم زیرا دست برخی افراد سودجو را کوتاه کردیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاقی را تحویل خواهیم داد که در حد نام و اعتبار هرمزگانی ها باشد و در کشور به هرمزگان ببالند و با شانتاژ برخی افراد کنار نمی رویم زیرا دست برخی افراد سودجو را کوتاه کردیم.

محمدرضا صفا صبح امروز (27 آذرماه) در نشستی خبری، اظهار کرد: وقتی اتاق بازرگانی هرمزگان را تحویل گرفتیم رتبه 34 را داشت و خوشبختانه امروز به زیر رتبه 15 رسیده ایم.

وی افزود: از همتی، استاندار سابق هرمزگان قدردانی می کنم که حمایت خیلی خوبی از اتاق داشت و این حمایت ها باعث شد اتاق بازرگانی عضو ثابت جلسات دستگاه های اجرایی باشد و از دوستی، استاندار جدید هرمزگان نیز قدردانی می کنم که از ابتدای کار حمایت خود را از ما دریغ نکرد.

رییس اتاق بازرگانی تصریح کرد: در این مدت سعی کردیم با پیگیری های هیئت رییسه اتاق بازرگانی، شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی هرمزگان را تشویق به گرفتن کارت بازرگانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شانتاژ برخی افراد کوتاه نمی آیم/برای حفظ آبرویم از خودم گذشتم

با شانتاژ برخی افراد کوتاه نمی آیم/برای حفظ آبرویم از خودم گذشتم