مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-18سياسي

اراده ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد


اراده ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد که لازم است این امر به صورت ویژه در دستور کار متولیان قرار بگیرد.

- ، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که در نهاد امام جمعه برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهار کرد: بی حجابی و بد حجابی یک معضل سراسری است که گویا اراده ای برای مقابله با آن در سطح کشور وجود ندارد.

وی افزود: بارها در خطبه های نمازجمعه در این باره اعتراض کرده ایم و جلساتی با مدیران فروشگاه های بزرگ نیز برگزار شده اما نتیجه ای نداشته است.

متأسفانه تذکر در رابطه با حجاب در فرودگاه های کشور و هواپیماها نیز تعطیل شده که لازم است نماینده دزفول در این راستا در مجلس تذکری ارائه دهد.

امام جمعه دزفول، سگ گردانی و نگهداری حیوانات عجیب و غریب را پدیده شوم در کشور برشمرد و گفت: لایحه ای پیرامون این امر آماده شده که باید تبدیل به قانون شود تا بتوان آن را به خوبی در سطح کشور اجرا کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: روند اجرای موسیقی در دزفول به وضعیت اسفباری رسیده که این موضوع ناخوشایند باید هرچه سریع تر ریشه کن شود.

وی افزود: لازم است اداره ارشاد گروه های موسیقی را مدیریت و شرایط را کنترل کند، اماکن نیروی انتظامی نیز باید در این ایام فعال تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد

اراده ای برای مقابله با بی حجابی در کشور وجود ندارد