مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-18فرهنگي

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران


نمایش باب بارا به نویسندگی، طراح و کارگردانی نیما ایمان زاده و تهیه کنندگی نوید محمد زاده هنرمند و بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد.

- ایسنا/کردستان نمایش "باب بارا" به نویسندگی، طراح و کارگردانی نیما ایمان زاده و تهیه کنندگی نوید محمد زاده هنرمند و بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد.

نمایش باب بارا به نویسندگی و کارگردانی نیما ایمان زاده هنرمند جوان و خوش آتیه سنندجی و تهیه کنندگی نوید محمد زاده بازیگر نامدار به مدت یک ماه در تهران اجرای عمومی شد.

نیما ایمان زاده در ارتباط مجازی با رسانه های استان گفت: برای اولین بار یک نمایش شهرستانی با حمایت بازیگر نامدار نوید محمد زاده در بهترین سالن نمایش شهر تهران، سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد هم تجربه خوبی بود و هم حس بسیار خوبی برای من و مجموعه 30 نفر بازیگر این نمایش داشت.

وی افزود: نمایش باب بارا جزو برگزیدگان جشنواره ین اللمللی تئاتر فجر سال 1399 بود این نمایش موفق به کسب تندیس کارگردان اول و همچنین جایزه بزرگ جشنواره شد.

ایمان زاده اذعان داشت: اجرای این نمایش در شهر تهران که مرکز اجرای نمایش های بزرگی در کشور است هم افتخار بزرگی بود هم می تواند اعتماد به نفس مثبتی در میان کارگدانان شهرستانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران

اجرای یک ماهه نمایش «باب بارا» در تهران