مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-18سياسي

تدارک یلدایی کمیته امداد خراسان شمالی برای ایتام و نیازمندان استان


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پویش یلدای مهربانی در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال در این استان در حال اجرا است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پویش یلدای مهربانی در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال در این استان در حال اجرا است.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار و 347 یتیم و سه هزار و 223 فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: این نهاد در جهت تهیه شب یلدایی این کودکان و سایر خانواده های نیازمند استان پویش یلدای مهربان را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه مردم نوع دوست خراسان شمالی می توانند با مبالغ اندک در پویش یلدای مهربانی شرکت کنند، اظهار کرد: نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق کد دستوری 058*8877* و یا شماره کارت 6037997950030610 شادی بخش خانواده های محروم باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه کمک های خیرین می تواند در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل باشد، خاطرنشان کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا اهتمام داریم تا با کمک مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و نیکوکاران بسته های غذایی را تهیه و برای پر کردن سفره نیازمندان، یلدای شادی را برای آنان رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک یلدایی کمیته امداد خراسان شمالی برای ایتام و نیازمندان استان

تدارک یلدایی کمیته امداد خراسان شمالی برای ایتام و نیازمندان استان