مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-18اقتصادي

اجرای طرح پاک سازی سواحل کیش با مشارکت گسترده کیشوندان


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، روحیه ی بالا و مشارکت گسترده مردم در اجرای طرح پاکسازی سواحل جزیره کیش را نشان از ایثار و فداکاری اقشار مختلف جامعه در حوزه محیط زیست عنوان کرد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی با حضور در میان عموم مردم جزیره کیش اجرای طرح پاکسازی سواحل این منطقه را اجر دنیوی و اخروی دانست و گفت: بسیاری تصور می کنند زیبایی و پاکیزگی کیش ناشی از عوامل حاکمیتی و مسائل اقتصادی است در حالی که این مهم با سطح فرهنگ و روحیه ی بالا و مشارکت گسترده ی تمام ساکنان جزیره محقق شده است.

لواسانی تحقق اقتصاد چرخشی در حوزه ی پسماند و بازیافت جزیره کیش را گامی دیگر در ارتقاء و حفظ محیط زیست عنوان، و اظهار کرد: باید نتایج و توصیه های علمی در نشستی که با استارتاپ های محیط زیست برگزار شده، ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در این زمینه کار مطالعاتی قطعی انجام نشده و نیاز است موضوع در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این مطلب که اگر سازمان های دولتی مسوولیت اجرا، تحقیق و نظارت را بر عهده بگیرند موفق نخواهد شد، افزود: باید تشکل های مردم نهاد و فعالان این حوزه، همچنان که برای پاکسازی سواحل کیش فعالیتی با مشارکت یکدیگر انجام دادند، گام های موثری در حفظ و ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاک سازی سواحل کیش با مشارکت گسترده کیشوندان

اجرای طرح پاک سازی سواحل کیش با مشارکت گسترده کیشوندان