مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-18اجتماعي

هیچ شهری قرمز و نارنجی کرونایی نیست/ برای سفر محدودیت یا جریمه ای وجود ندارد


جانشین پلیس راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که تردد بین شهرهای زرد و آبی محدودیتی ندارد تصریح کرد: جرایم یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و نیم میلیونی تردد به شهر نارنجی با توجه به شرایط حاصل ملغی شده و دیگر برای تردد بین شهری، - جی پلاس؛ جانشین پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن تمام شهرها در وضعیت زرد و آبی هیچ محدودیت تردد کرونایی در جاده ها اعمال نمی شود.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور اظهار داشت: در حال حاضر طبق آخرین آمار رنگ بندی شهرها، هیچ شهر قرمز و نارنجی در کشور وجود نداشته و تنها 53 شهرستان در وضعیت زرد و 395 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تردد بین شهرهای زرد و آبی محدودیتی ندارد جانشین پلیس راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که تردد بین شهرهای زرد و آبی محدودیتی ندارد تصریح کرد: جرایم یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و نیم میلیونی تردد به شهر نارنجی با توجه به شرایط حاصل ملغی شده و دیگر برای تردد بین شهری، محدودیت یا جریمه ای وجود ندارد.

وی با توجه به بارندگی و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست کرد که برای تردد در جاده و محورهای کوهستانی حتما به زنجیر چرخ مجهز بوده و از سالم بودن برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند؛ همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهری قرمز و نارنجی کرونایی نیست/ برای سفر محدودیت یا جریمه ای وجود ندارد

هیچ شهری قرمز و نارنجی کرونایی نیست/ برای سفر محدودیت یا جریمه ای وجود ندارد