مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-18ورزشي

امیدواری ملی پوش سابق فوتبال ساحلی بابت تغییرات در کادرفنی تیم ملی


ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با تغییرات مدیریتی و کادر فنی که در تیم ملی فوتبال ساحلی شکل گرفته این تیم درآینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

- حمیدرضا زارعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد تغییرات کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: بعد از سال ها و صحیح این بار محتشم رییس کمیته فوتبال ساحلی  میرشمسی را به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب کرده که می تواند به فوتبال ساحلی کمک زیادی کند.

 وی گفت: علی نادری می تواند عصای دست عباس هاشم پور باشد و بار فنی نیمکت  تیم ملی را سنگین تر کند.

این دو نفر  سالها در کنار هم همبازی بوده اند و مطمئنم این دو می توانند با کمک سایر دوستان دیگر فوتبال ساحلی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

  زارع گفت: احمدزاده و مسیگر دو تن از بازیکنان باتجربه و  باشخصیت تیم ملی که از بهترین های فوتبال ساحلی جهان هستند باید در این مسیر به کمک کادر فنی آمده و با این وفاق و همدلی فوتبال ساحلی بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

از اینکه بعداز سالها افرادی از تیم های مطرح فوتبال ساحلی و همچنین زحمتکشان این رشته مجددا به روی کار آمدند جای خوشحالی دارد و شک نکنید با این تغییراتی که  در کادر فنی و مدیریتی تیم ملی فوتبال ساحلی شکل گرفته در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری ملی پوش سابق فوتبال ساحلی بابت تغییرات در کادرفنی تیم ملی

امیدواری ملی پوش سابق فوتبال ساحلی بابت تغییرات در کادرفنی تیم ملی