مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-18پزشكي

تکمیل واکسیناسیون موجب افزایش ایمنی در برابر اُمیکرون” می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تکمیل واکسیناسیون با دریافت سه دز واکسن را موجب افزایش ایمنی در برابر کرونا و سویه های جدید آن همانند سویه «اُمیکرون»، - تکمیل واکسیناسیون موجب افزایش ایمنی در برابر "اُمیکرون” می شود ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تکمیل واکسیناسیون با دریافت سه دز واکسن را موجب افزایش ایمنی در برابر کرونا و سویه های جدید آن همانند سویه اُمیکرون ، دانست.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 27 آذر در چهارصد و شصت و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: یافته های علمی نشان دهنده سرعت انتشار بالای سویه امیکرون نسبت به سویه های پیشین این بیماری است.

او افزود: در شرایطی که این سویه به صورت گسترده در سطح دنیا در حال انتشار است، هرگونه سهل انگاری و عادی پنداری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند با خطر بالای مواجهه با موج جدید این بیماری همراه باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه طولانی شدن مدت شیوع این بیماری نباید موجب بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شود، اظهار کرد: مهم ترین راهکار مراقبتی در برابر سویه جدید بیماری، گسترش پوشش واکسیناسیون با مشارکت مردم و پایبندی جدی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واکسیناسیون موجب افزایش ایمنی در برابر اُمیکرون” می شود

تکمیل واکسیناسیون موجب افزایش ایمنی در برابر اُمیکرون” می شود