مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-18اقتصادي

18 مورد ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی ایلام نیازمند اعتبار سفر رییس جمهور


مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: 18 مورد ایستگاه پمپاژ آب نزدیک به 844 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شدن نیاز دارند که در سفر ریاست جمهوری به استان قول مساعد برای تزریق اعتبار به این طرح ها انجام شده است.

- اقبال گراوندی مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تاکنون نزدیک به 131 ایستگاه پمپاژ در استان تکمیل و یا در حال اجرا هستند؛ ایستگاه های پمپاژی که در کنار رودخانه ها احداث شده، هدف اصلی این ایستگاه ها تأمین آب مجتمع های باغبانی و اراضی مسطح هستند.

وی با اشاره به اینکه از جمله این ایستگاه ها احداث ایستگاه پمپاژ و مجتمع باغبانی نیدوله شهرستان چرداول بوده که در سطح 100 هکتار اجرایی شده است، افزود: با اجرای این طرح کشت باغات زیتون در حاشیه اراضی این منطقه انجام شده و این طرح باعث شده که در این منطقه تثبیت شغلی انجام و از مهاجرت اهالی این منطقه جلوگیری شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی ایلام ادامه داد: در اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در مدیریت آب و خاک، هر 3 هکتار سیستم آبیاری تحت فشاری که اجرا می شود می تواند برای یک نفر شغل به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 مورد ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی ایلام نیازمند اعتبار سفر رییس جمهور

18 مورد ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی ایلام نیازمند اعتبار سفر رییس جمهور